Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
Kunsthaus Zürich
Bibliothek
:
Bibliothekskatalog
PageMenu
-
Main Menu
-
Search
Simple search
.
Advanced Search
.
Journal search
.
Search process
Refine search results
.
Clear search sets
.
New Acquisitions
New Items List
.
Special collections
Archiv ZKG/KHZ
Dadaismus
Member services
User account
.
Purchase suggestion
.
Help
Digital Library
Digitized special collections
.
Exhibitions review
.
Other Catalogues
ArtDiscovery
.
KVK
.
Swisscovery
.
ZDB
.
viaLibri
.
Languages
Deutsch
.
Français
.
English
.
© LIBERO v6.4.1sp230608
Page content
You are here
:
>
Purchase suggestion
Display format: ISBD
Display format: ISBD
RAK
Title: Japanische Holzschnitt-Triptychen der Utagawa-Schule : XIX. Jahrhundert : Beschreibendes Verzeichnis : August 1936 / Kunsthaus Zürich Impressum: [Zürich] : [Kunsthaus Zürich], 1936 Carrier Type: Band, nc Media Type: ohne Hilfsmittel zu benutzen, n Content Type: Text, txt unbewegtes Bild, sti Physical Description: 53 Seiten, XVI Tafeln : Illustrationen, schwarz-weiss ; 23 cm Subject personal name: Baur, Alfred (1865-1951) / Sammlung Subject geographic name: Japan / Holzschnitt / Triptychon / Geschichte 1850-1900 Genre/Form: Ausstellungskatalog / Kunsthaus Zürich / 02.08.1936-30.08.1936 / Zürich Katalog Related corporate bodies: Kunsthaus Zürich (Veranstalter) (Herausgebendes Organ) Electronic Location and Access: https://digital.kunsthaus.ch/viewer/image/45089/1/Kunsthaus Zürich Sammlungen online Language Code: ger OCLC number: (OCoLC)906900141 ------------------------------ 17600110737 Available at Bibliotheksmagazin - Altes Bibliotheksmagazin Bibliothek a3/Z 80:19360802 Expl. 3 17600036541 Available at Bibliotheksmagazin - Altes Bibliotheksmagazin Bibliothek a3/Z 80:19360802 17600036542 Available at Bibliotheksmagazin - Altes Bibliotheksmagazin Bibliothek a3/Z 80:19360802 Expl.2 {Nicht ausleihbar - Benutzung im Lesesaal} -----------------------------------------------